Info_ponudba


Pogoji poslovanja PDF Natisni

Uvod
Prevajalska agencija v nadaljevanju pomeni podjetje Tolmač.si d.o.o., Vena Pilona 7, 6000 Koper.
Naročnik v nadaljevanju pomeni fizično ali pravno osebo, ki ji prevajalska agencija Tolmač.si nudi storitve ali izdelke.

Pogodbeno razmerje med naročnikom in prevajalsko agencijo je sklenjena, ko prevajalska agencija potrdi naročilo.

 

1. Naročilo

Naročilo za prevajanje ali tolmačenje lahko sporočite po telefonu ali pošljete po faksu, e-pošti ali po navadni pošti. Na naročilnici potrebujemo naslednje informacije:

  • naslov sedeža naročnika in njegovo davčno številko;
  • kontaktno osebo, ki naroča storitev;
  • naslovnik računa, če je različen od naslovnika dostave;
  • ciljni jezik, v katerem naj bo prevod izdelan;
  • ali je zahtevana sodna overitev prevoda;
  • zahtevani datum dostave;
  • način dostave (e-pošta, faks, navadna pošta ipd.);
  • ostalo.

 

2. Dostava prevoda v izvedbo

Besedila lahko pošljete po elektronski pošti, faksu ali navadni pošti, lahko pa jih prinesete tudi osebno oz. jih prevzamemo na vaši lokaciji.

 

3. Preklic naročila

Naročnik lahko prekliče naročilo v roku 1 ure po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu.

 

4. Dobava opravljenih prevodov

Vsi navedeni in dogovorjeni datumi in ure za dostavo prevodov oziroma vsi datumi in ure za roke dokončanja prevodov oziroma drugih storitev so zgolj okvirni. Zaradi kakršnekoli zamude pri dostavi prevoda naročnik ne more zavrniti dostave prevoda ali izvedbe storitve in preklicati pogodbo.
Prevajalska agencija ni odgovorna v kakršnihkoli okoliščinah za posledice kakršnekoli zamude v dostavi prevoda ali izvedbi storitve.

 

5. Reklamacije

Reklamacije upoštevamo v roku 8 dneh od dneva opravljene storitve.

 

6. Obračun storitev

Storitve obračunamo po tarifah v ceniku, objavljenih na spletnih straneh Tolmač.si d.o.o.. Vse cene v so navedene v EUR in ne vključujejo davka na dodano vrednost (DDV). Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.

 

7. Plačilo

Naročnik je dolžan plačati storitev ob zapadlosti. Po preteku roka plačila zaračunavamo zakonske zamudne obresti.

 

8. Varovanje podatkov in zaupnost

Vpis osebnih podatkov je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev Prevajalske agencije ne bo nikoli posredovala, prodala, dala v najem ali kako drugače trgovala z vašimi osebnimi podatki. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni, če se ne strinjate z načinom uporabe.

 

9. Končne določbe

V primeru sporov je pristojno sodišče v Kopru .

 

Koper, 01.07.2010

 



Uvod


Prevajalska agencija v nadaljevanju pomeni podjetje Tolmač.si, Vena Pilona 7, 6000 Koper.
Naročnik v nadaljevanju pomeni fizično ali pravno osebo, ki ji prevajalska agencija Tolmač. nudi storitve ali izdelke.

 

Pogodbeno razmerje med naročnikom in prevaljsko agencijo je sklenjena, ko prevajalska agencija potrdi naročilo.

 

1. Naročilo

Naročilo za prevajanje ali tolmačenje lahko sporočite po telefonu ali pošljete po faksu, e-pošti ali po navadni pošti. Na naročilnici potrebujemo naslednje informacije:

<!--[if !supportLists]-->Ø      <!--[endif]-->naslov sedeža naročnika in njegovo davčno številko;

<!--[if !supportLists]-->Ø      <!--[endif]-->kontaktno osebo, ki naroča storitev;

<!--[if !supportLists]-->Ø      <!--[endif]-->naslovnik računa, če je različen od naslovnika dostave;

<!--[if !supportLists]-->Ø      <!--[endif]-->ciljni jezik, v katerem naj bo prevod izdelan;

<!--[if !supportLists]-->Ø      <!--[endif]-->je zahtevana sodna overitev prevoda;

<!--[if !supportLists]-->Ø      <!--[endif]-->zahtevani datum dostave;

<!--[if !supportLists]-->Ø      <!--[endif]-->način dostave (e-pošta, faks, navadna pošta ipd.);

<!--[if !supportLists]-->Ø      <!--[endif]-->ostalo.

 

2. Dostava prevoda v izvedbo

Besedila lahko pošljete po elektronski pošti, faksu ali navadni pošti, lahko pa jih prinesete tudi osebno oz. jih prevzamemo na vaši lokaciji.

 

3. Preklic naročila

Naročnik lahko prekliče naročilo v roku 1 ure po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu.

 

4. Dobava opravljenih prevodov

Vsi navedeni in dogovorjeni datumi in ure za dostavo prevodov oziroma vsi datumi in ure za roke dokončanja prevodov oziroma drugih storitev so zgolj okvirni. Zaradi kakršnekoli zamude pri dostavi prevoda naročnik ne more zavrniti dostavo prevoda ali izvedbo storitve in preklicati pogodbe.
Prevajalska agencija ni odgovorna v kakršnihkoli okoliščinah za posledice kakršnekoli zamude v dostavi prevoda ali izvedbi storitve.

 

5. Reklamacije

Reklamacije upoštevamo v roku 8 dneh od dneva opravljene storitve.

 

6. Obračun storitev

Storitve obračunamo po tarifah v ceniku, objavljenih na spletnih straneh Tolmač.si. Vse cene v so navedene v EUR in ne vključujejo davka na dodano vrednost (DDV). Pridržujemo si pravico do spremembe cen, brez predhodnega obvestila.

 

7. Plačilo

Naročnik je dolžan plačati storitev ob zapadlosti. Po preteku roka plačila zaračunavamo zakonske zamudne obresti.

 

8. Varovanje podatkov in zaupnost

Vpis osebnih podatkov je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev Prevajalske agencije ne bo nikoli posredovala, prodala, dala v najem ali kako drugače trgovala z vašimi osebnimi podatki. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni, če se ne strinjate z načinom uporabe.

 

9. Končne določbe

V primeru sporov je pristojno sodišče v Kopru .

 

 

Koper, 01.01.2010

 

 

Iskalnik

Informacije

Pon.-Pet. od 8.00 do 18.00

Sob. od 9.00 do 13.00


T > +386 (0)590 50 800
F > +386 (0)590 50 801
M > +386 (0)41 711 152
+386 590 50 800
Faks: +386 590 50 801
Številka prenosnega telefona: +386 41 711 152

Jeziki

Italijaščina - hrvaščina

Hrvaščina - italijanščina

Angleščina - hrvaščina

Hrvaščina - angleščina

Angleščina - slovenščina

Slovenščina - angleščina

Italijanščina - angleščina

Angleščina - italijanščina

Italijanščina - slovenščina

Slovenščina - italijanščina

Hrvaščina - slovenščina

Slovenščina - hrvaščina

Joomla Templates by Joomlashack